zaterdag 21 augustus 2010

VIER maanden...

Mijn God, waar blijft die tijd toch...
Vier maanden is ons kleinste bazeke ondertussen al.
En zo een heerlijk venteke. Ik (de mama:)) noem hem vaak 'ons dessertje', ik vind hem een snoepje, ik zou hem kunnen opeten, of in hem bijten en ik wil vooral zo lang mogelijk van hem genieten!
Vier maanden dus. (en ik precies 20 kg minder, wow:))
 
Juul drinkt nog steeds borstvoeding, wanneer hij wil, hoeveel hij wil (beetje gelijk belgacom tv :)) En eigenlijk is dat om de 2 tot 3 uur. Hij drinkt altijd kort (een vijftal minuutjes per kant) en geeft heel veel gulpjes terug. Met de glimlach want hij lijkt er geen last van te hebben. Dus maken we ons geen zorgen. En hij heeft heel veel plaspampers dus honger heeft hij ook niet he. Zijn stg is nog steeds echt bv-stg, het knalt er soms uit, bijna elke dag maar soms ook eens één dagje niet.
Slapen doet hij 'goed', overdag wat dutjes, soms slaapt een poos (en dan ben ik ongerust en ga ik kijken:)) maar soms zijn het wat hazeslaapjes. En over de nachten kunnen we eigenlijk hetzelfde zeggen: er zijn nachten dat hij zich om de vijf voet meldt. (maar als ik dan zijn prachtige glimlach zie als ik met mijn slaaphoofd over zijn wiegje kijk, dan geniet ik) Maar er zijn ook al schitterende nachten van 5 én van 8 uur geweest. (en ja, het is niet bij ene keer gebleven:))
Hij grijpt gericht naar de dingen die hij ziet: in zijn park naar winnie the pooh en zijn vrienden, op zijn domoo naar zijn speelboog en op de mat naar de dingen die dan boven zijn hoofd bengelen. En ook zijn voeten en handen horen bij zijn speelgoed.
Dit is wat ik boven de rand van t park zag uitpiepen:
 

 

 
Posted by Picasa
Hij weegt 6610 g, is 64 cm en heeft kledingsmaat 62. Perfect gemiddeld dus

3 opmerkingen: