dinsdag 25 oktober 2011

Liefde

Emiel moest voor de lessen godsdienst een aandenken meepakken van iemand die hij verloren is, of iemand die hij niet meer ziet: een overleden iemand of een verhuisd vriendje ofzo. Gelukkig is hem zulk groot verdriet gespaard gebleven. Buiten een drietal kippen, een haan die op theatrale wijze dood ging, 2 katjes en 2 konijntjes. Maar dat leek me niet echt 'iemand'. Gelukkig stond er ook in het briefje dat hij een foto ofzo mocht meepakken van iemand die hij heel graag ziet. Dus vroeg ik: Emiel, wie zie jij heel graag? Ik vermoedde dat hij 'omi' ging zeggen maar ik hoopte dat hij 'mama' zei. Maar ik ken mijn zoon niet zo goed als ik hoopte. Dit is wat hij zei: 'Korneel en Laurens'!!!!!! En deze foto kreeg hij mee: Image and video hosting by TinyPic Ik vind het zo een schitterende foto, ze moeten duidelijk de brandweermanopleiding nog volgen want ik vermoed niet dat ze in het PLOT leren dat ze de andere richting moeten uitkijken dan naar waar ze blussen :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten