dinsdag 18 oktober 2011

De maand september

Eindelijk nog eens tijd voor een update, het is ook al lang geleden. En omdat foto's meer zeggen dan geleuter ga ik veel tekst besparen! Behalve een uitspraak van Emiel, gezegd om half 4 op vrijdag 2 september: 'goh mama, dat is toch maar saai hoor, het eerste leerjaar, ik moet de hele dag op mijn stoel blijven zitten'... Goeie moed zoneke, nog 12 jaar op zijn minst en ge zijt er vanaf! 3 september: Spelen met Korneel, Briek en Janne in de speeltuin aan de plas: Image and video hosting by TinyPic Fotoshoot voor en met Briek: Image and video hosting by TinyPic Janneke Marjanneke: Image and video hosting by TinyPic Huiswerk maken: Image and video hosting by TinyPic 15 september: In slaap vallen op de tafel, rondrijden met de verzorgingstafel terwijl Floor erop zit, bezoekje aan Natuurhulpcentrum van Opglabbeek (waar we een ideaal pad voor mama vonden :)) Image and video hosting by TinyPic En vooral: de eerste langverwachte stapje van onze kleine Juleman!!! Image and video hosting by TinyPic 18 september: opendeurdag Brandweer Genk Image and video hosting by TinyPic 21 september: veldloop aan de plas Image and video hosting by TinyPic Ik ging supporteren voor Emiel en vond dat toch een bijzonder emotioneel moment. Toen hij me zag (en hoorde) aan de zijkant zette hij de spurt in! eerst moesten ze 600 m wandelen, daarna 400 m rustig lopen en dan 200 m alles geven! Hij won niet, maar hij gaf niet op en dat op zich is een medaille waard voor een ventje dat nooit gelopen heeft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten