donderdag 6 december 2012

Overzicht Juli

In juli was er het lachfestival, waar ome Roeland en papa zorgden dat Floor ook geschminkt werd, waar we veel plezier hadden en ons goed amuseerden....
...We gingen een dagje naar de Beekse Bergen met vriendjes Lomme, Mien en Trui én met nichtje Nena. De weg naar de Beekse Bergen was een route touristique omdat mama een klein typfoutje maakte bij het adres in te voeren in de gps, maar we geraakten er, en genoten er van de natuur, de dieren, de vriendschap en net zoals vorig jaar, de regenbuien!
En dan vertrok Emiel voor t eerst voor vijf dagen op bivak. Gisteren zat hij nog in mijn buik en vandaag verlaat hij vijf lange dagen mijn vleugels. Best zwaar voor mijn peperkoeken moederhartje. Maar hij had er de tijd van zijn leven, en we konden huna vonturen via de fb-pagina dag na dag volgen, een hele geruststelling voor mijn bezorgde moedergevoelens. Toen omi en ik hem gingen oppikken op het station konden we hem maar amper herkennen, pikzwart was hij, zichtbare sporen van een overdosis genot en een te kort aan water en zeep, maar daarvoor is het een bivak, niewaar :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten