dinsdag 26 november 2013

gaia park als afsluitertje

Op 1 september begint normaal het nieuwe schooljaar, dit jaar viel het op een zondag. Dus eindigde de zomervakantie op die dag.
Ik besloot om met de kindjes naar het Gaiapark in Nederland te gaan. Herbert verkoos een matchke rugby ergens ver weg dus ging ik alleen.
Gelukkig is het niet zo heel ver weg en ligt het vlak aan de autobaan. Makkelijk te vinden dus.
Emiel kreeg de kaart, en wees ons als een echte gids de weg door het park. Als we dieren wilde zien dan moesten we het maar zeggen en loodste er ons probleemloos naar toe.
Als Floor of Juul moest plassen, bleef Emiel bij de buggy. Handig zo een zoon die groter wordt!
En toen Juul hard op zijn rugje viel, naar adem moest happen en bleek van de pijn werd, zei hij: Het komt wel goed Mama. Net wat ik nodig had. Want ik was toen wel even in paniek...
Het was een fijne dag.
Helemaal naar de goesting van de kindjes.
En voor mij voor herhaling vatbaar!
Merci kindjes, het was een fijne vakantie, ook al was ik niet zo vaak thuis en moesten jullie vaak naar de Stekelbees. Ik zal jullie missen vanaf morgen, en stiekem moet ik toch toegeven dat ik ook ga genieten vand e rust!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten