vrijdag 11 maart 2011

Uitspraken.

Mama heeft de hik.
Mama: Hik
Floor: Wat zeg je dan mama?
Mama: Pardon
Floor: Dat is heel flink mama, dikke duim.

Floor tegen haarzelf: Asse Foortje kaka doet oppeuh potje, dan mag Foortje noeptje eten.
Helaas moet ze haar timing nog wat bijschaven want ze zegt altijd dat ze kaka wilt doen op het potje, nadat ze een flinke lading in haar pamper heeft gedeponeerd.

Op de kinderboerderij wilt Emiel naar het varken gaan,
Mama: Ah maar ik zie wel twee varkentjes.
Emiel: Maar mama, ik zie ze niet. Waar zijn ze dan.
Hij kan maar niet begrijpen dat mama met die twee varkentjes hem en zijn zus bedoelde en de hele weg naar de auto is hij blijven 'mekkeren' over die varkentjes.

Nog op de kinderboerderij;
Er zijn twee bokjes aan t 'vechten': ze duwen elkaar achteruit met hun hoorns.
Emiel: Kijk, precies Shakur en Mehmet.
(dat zijn zijn 2 vrienden uit de klas)

floor neemt een tas waar de boodschappen in moeten;
Mama: Ah Floor wat gaat gij doen?
Floor: werreken he mama.

Emiel: mama als ik nu eens zou weglopen naar omi en opi?
mama: maar Emiel dat zou ik wel heel erg vinden.
Emiel: dan zal ik maar thuis blijven he.

Mama zit met Emiel, Floor en Juul in bad.
Floor: Isse dat mama?
Mama: Een tepel.
Emiel: En hebt ge dat al lang?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten