dinsdag 6 maart 2012

Juul, een update

Juul, mijn koetsjiewoetsjie baby'ke...
Hoeveel hij weegt en hoe groot hij precies is weet ik niet want ik ben vergeten naar Kind en Gezin te gaan.
Hij heeft maat 92 en van schoenen maat 24.
En als zijn haartjes nat zijn heeft hij krullen en is hij zoooo schattig.

Hij eet alles, hij lust alles, en alles moet vooral veel zijn. Verder heeft hij niet veel noten op zijn zang wat betreft eten.
Hij eet graag bloedworst en als er korrels tussen boterhammen liggen, dan eet hij die korrel per korrel op, en dan is hij lang rustig :).

Slapen doet hij de klok rond, alleen is hij s avonds om half 7 doodmoe en dat maakt dus dat zijn dag rond 6uur begint.
Elke nacht wordt hij minstens één keer wakker, hij heeft dan altijd een probleem: of zijn slaapzak spant omdat hij te dikwijls draaide en zijn slaapzak niet mee draaide, of hij is zijn tutje kwijt, of er steekt een been uit de spijlen en hij ligt in de knoop... Of hij mist zijn mama of papa.
In de namiddag slaapt hij een uur of twee.

Zijn woordenschat is niet erg uitgebreid:
Mama, papa
poepoe= poes
buisj= buiten
Nena
Jijs= gijs
boi: drinken (hij spreekt dus ook frans)
kaka
ja nee
tita: onze buurvrouw

Hij zingt en hij danst. Hij springt ook maar vergeet zijn voetjes van de grond te laten komen.
Hij fiets door de living, en loopt hard.
En Julia de poes is zijn vriendin. En als ik de stofzuiger op zet, zet hij die af. Zo lang tot ik roep: DOET HET DAN ZELF HE! :) Wat hij dan ook doet.

 
Posted by Picasa
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten