donderdag 20 juni 2013

Die Emiel toch...

* hij schreef vandaag zijn eerste liefdesbrief, althans, dat denk ik, het was nl de eerste keer dat hij mij dat vertelde. Alleen moet het meisje in kwestie nog kiezen tussen Emiel en twee andere vriendjes. Maar ik zou het wel weten moest ik haar zijn... :)

* hij kreeg zijn toestenbundel mee. Ook godsdienst zat er tussen.
Vraag: Aan welke tafel zit jij het liefst? Kleur de tafel.
keuze mogelijkheden: Fam Kwebbel: ze parten met je, ze delen met je
                                    Fam Mondhouden: niemand zegt iets
                                    Fam Donderwolk: ze schelden elkaar uit
                                    Fam Uithuizen: er is niemand aan tafel.
Emiel koos de Fam Kwebbel.
Vraag: waarom zit jij er het liefst? Antwoord: om te eten en te drinken.

Het eerste deel was juist, voor het tweede deel scoort hij een nulleke :).

*Emiel: Mama ik moet nog een mop verzinnen voor het vrij podium morgen. We wilden eigenlijk eerst iets zingen van Justin Pieper. Maar we hebben niet geoefend.
Oh nee, het was Maikel jetson ...

Als hij wat groter is zal hij het verschil wel leren kennen zeker :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten