donderdag 13 juni 2013

Mar zo schattig!

Emiel is al een grote kerel.
Niet alleen omdat hij écht groot is.
Ook niet omdat hij een liefje heeft (ok, ze moet nog kiezen tussen hem en drie andere jongens)
Maar wel omdat hij goed zijn plan kan trekken met de digitale tv, de harde schijf staat vol met zijn programma's en regelmatig floept er een herinnering aan een tekenfilmpje dat gaat beginnen.
En ook omdat hij goed zijn weg kent met de laptop.
Mijn laptop.

Zo was ik vandaag de hele dag in de weer met het bewerken van foto's (deadline voor het inleveren van Het Eindwerk, en dat terwijl ik het inschrijvingsgeld voor de volgende module al heb betaald :)) en stond naast Lightroom ook nog Facebook open. Wat ontspanning tussen de witte en zwarte pixels door mag wel he.
Mijn laptop stond op de tafel, en was geopend. Hij wilde naar foto's kijken, en dat is geen probleem natuurlijk; dat mag hij en dat kan hij ook.
Maar ondertussen hebben we gegeten, opgeruimd, kindjes gewassen en in bed gelegd...
En nu alles rustig is en ik mijn laptop nog eens ter hand neem zie ik dit in de zoekbalk van Facebook.:








Spelling en Google zal het volgende hoofdstuk worden in de opvoeding..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten