zaterdag 6 februari 2010

Snipperdagje

Vandaag ben ik ziek, ik moet hoesten gelijk een hondje en ik heb diarree. Ik doe een beetje zielig en flauw en mama besluit erin te trappen en mij een dagje thuis te houden, het is toch maar een half dagje want het is woensdag, en een kindje met diarree kan Juf Conny wel missen. Als de school verwittigd is, onderga ik de wonderbaarlijke genezing. Mar ach, het is ook eens fijn om extra vertroeteld en verwend te worden. Ik knutsel de hele voormiddag aan mijn indianen-kroon dat toch wel een echt kunstwerk is geworden.
Na Floor haar middagdutje gaan we allemaal samen wandelen. Zelfs mama kan mee! Ik rij op mijn tractor, met kar (papa helpt door te duwen met de schrobborstel:)) Maar om de haverklap moeten we stoppen. Ik steek dan mijn hand omhoog en roep STOP. Meestal is dat omdat ik een buit heb zien liggen op de straat. We gaan naar huis met in mijn kar: een zwarte bananenschil, een leeg blikje redbull, een vracht kiezelsteentjes, enkele 'krijt'steentjes en sneeuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten