dinsdag 2 maart 2010

Zooo fijn...

... om de mama van Emiel en Floor te zijn!

Neem nu Emiel...
Ik lag op de zetel, dommel een beetje in na een voormiddag hard 'werken' (eten maken om de diepvriezer te vullen voor als mijn drie lieve schatten alleen thuis zijn:)).
Emiel pakt een dekentje, legt het zachtjes en lieflijk over me heen en fluistert in mijn oor: 'Aai lof joe mama' en sluit dit tafereeltje af met een kusje...

Of Floor...
Zo vrolijk, altijd aan t zingen, dansen of aan t lachen.
En als ik haar dan na haar middagdutje uit haar bedje ga halen, en ze stopt met huilen als ik haar vanop de trap al toe roep 'Mama komt eraan', en als ik dan aan haar bedje sta, en ze strekt haar armpjes naar mij uit, gepaard gaande met de allermooiste glimlach die ge u maar kunt inbeelden, en dan zegt ze 'mama' en slaat haar mollige armpjes rond mijn nek...
Dat is toch het schoonste wat er bestaat he...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten