woensdag 16 februari 2011

Eg gezeg (door Emiel)

" Mama ik wilde iets opschrijven, maar ik wist niet hoe ik het moest schrijven dus heb ik het maar in t Engels geschreven."

"Deze nacht is er een gat in het dak gekomen en groooooote golf sneeuw is op mijn bed gevallen. En nu is mijn bed nat."
(in bed geplast toen er heel veel sneeuw lag)

"Er lekt benzine uit de auto. De auto zal dan wel direct in panne vallen." (we zijn naar de carwash geweest en er drupt nog wat water van de carrosserie:))

"als jij straks thuis komt is er een feestje voor u. Mar das een verrassing." (hij kwam s middags in t ziekenhuis eten, op de dag dat mama verjaarde)

"Als we eens in de speelgoedwinkel iets voor moeke gingen kopen. Een speelgoedje ofzo, playmobil misschien want dat heeft moeke niet"
(we rijden rond op zoek naar een bloemist die open is op de 89ste verjaardag van ons moeke)

"Champignons dat is niet goed voor mij"
mama: "Ah en wie zegt dat?"
"De dietiste"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten