woensdag 6 februari 2013

Een smurfige pizza

De woensdag voor de krokusvakantie is het naar traditie op school Carnaval. Voor de kleuters dan toch. Eerst wilde ik Juul een kostuumke van Emiel aan doen, eentje dat hangt te verstoffen en maar enkele keren gedragen is. maar ik veranderde mijn gedacht toen ik gisteren in Dreamland een smurfenpakske zag... Echt iets voro mijn eigen, homemade, smurfje. *smelt*. Ik heb trouwens nooit geweten dat smurfjes een blauw staartje hebben.
Floor wilde een prinses zijn, hoe kon dat ook anders :). Omdat ze al zo prinsessenkleedjes heeft, kocht ik haar wat nieuwe prullekes om het af te maken.
Emiel is vrijdag aan de beurt, en hij was een beetje teleurgesteld... Het was woensdag en mijn beurt om naar Genk te bollen met de nachtegaaltjes. Floor mocht met Hülya mee, wegens nog steeds een niet rijdende-auto-met-zeven-zitplaatsen. Juul mocht wel mee. Terwijl Emiel en zijn vriendjes zongen, gingen we shoppen. Kwestie van hem goed op te leiden tegen dat hij een vrouw heeft he. Maar we gingen ook een fristi drinken. En succes had hij, mijn écht smurfje. Thuisgekomen hebben we met ons viertjes pizza gemaakt, Juul smeet alles op drie hoopjes: een hoopje paprika, een hoopje ananas en hoopje champignons. Floor wilde alleen ananas en kaas en Emiel wilde alles: paprika, ananas, champignons en scampi's. Hij versierde zijn pizza ook al heel mooi! We hebben lekker gegeten!
En om half zeven was onze lijn-papa weer thuis en kon mama naar de les fotografie vertrekken. Smurf lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten