maandag 18 februari 2013

K*kkers en K*tsers

Jawel jawel, Juul het einde... Mijn gedacht... Ondertussen hebben we drie zieke kindjes in de aanbieding: koorts, overgeven, diarree. Niet alles bij iedereen maar wel alles aanwezig ten Huize Broweg 32. Het wasmachine draait overuren, en goddank schijnt het zonneke vandaag en kunnen we de was buiten hangen. Floor is het minst ziek, al ziet ze er wel belabberd uit: ze is bleek, en haar ogen staan groot en donker met donkere kringen rond. Ze is best speels (en bazig), maar als ze buikkrampen krijgt is ze stevast te laat op de wc met een vuile onderbroek als gevolg en een doodbeschaamd kind in ruil. Juul is zielig: mama pakke, mama buikje pijn, mama overgeeffe,... Maar als zijn paracetamol werkt is hij actief en valt het wel mee. Hij wilt dan alles eten, tot het voor zijn neus staat, dan wil hij toch weer niet. Ik moet hem verplichten van te drinken, zijn lippen zijn nu al zo droog dat ze bloeden. En deze morgen heeft Emiel het zieke trio compleet gemaakt. Hij heeft koorts, ziet spierwit, geeft over en heeft krampen maar vraagt wel wat krampen zijn. Ze liggen nu alledrie in bed en ik ga van de gelegenheid gebruik maken om wat op te ruimen. ik vermoed dat ik ze niet ga kunnen plezieren met een middag straks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten